Προσοχή!

Για να σας εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies.

Αν συνεχίσετε, υποθέτουμε ότι συμφωνείτε να λαμβάνετε cookies από αυτόν τον ιστότοπο.

ΕΝΤΑΞΕΙ

Περισσότερες Πληροφορίες

Μόνο για εμπόρους και επαγγελματίες

DOA (Dead On Arrival)

Το DOA αν προβλέπεται από την πολιτική του κατασκευαστή καλύπτει μια συσκευή ΜΟΝΟ στην περίπτωση που θα φτάσει στον πελάτη χωρίς να μπορεί να τεθεί σε θέση λειτουργίας. Σε περίπτωση που δεν λειτουργεί μέρος αυτής καλύπτει τη συσκευή η εγγύηση του κατασκευαστή και όχι το DOA. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής του.

Προσoχή: Η συσκευή σας θα πρέπει ΠΡΩΤΑ να ελεγχθεί από το αντίστοιχο Τεχνικό Τμήμα του Εξουσιοδοτημένου Αντιπροσώπου-Εισαγωγέα-Διανομέα-Προμηθευτή σε χρονικό διάστημα που δεν καθορίζει (και κατά συνέπεια δεν ευθύνεται) η Εταιρεία, προτού προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια για αντικατάσταση, αλλαγή, πίστωση από εμάς, ή επισκευής της.

Η διαδικασία αυτή είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για να ελεγχθεί αν η συσκευή λόγω των ιδιαιτεροτήτων της πτώσεις, χτυπήματα, πτώση υγρών,....) πληροί τους όρους και τις προϋποθέσεις της αντίστοιχης εγγύησης του κατασκευαστή ή είναι DOA, ανεξάρτητα από το χρονικό διάστημα που παρήλθε από την αγορά της συσκευής σας.

Σε κάθε περίπτωση αντικατάσταση της συσκευής ΔΕΝ μπορεί να γίνει σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση, ακόμα και αν έχουν περάσει ώρες από την αγορά της συσκευής από την Εταιρία αν πρώτα δεν μας δοθεί εντολή ή ενημερωτικό δελτίο από το Τεχνικό Τμήμα του Εξουσιοδοτημένου Αντιπροσώπου-Εισαγωγέα-Διανομέα-Προμηθευτή που θα πρέπει πρώτα να την ελέγξει.

Σε περιπτώσεις προϊόντων που το εξουσιοδοτημένο τεχνικό τμήμα της επίσημης αντιπροσωπείας - εισαγωγέα - διανομέα - προμηθευτή στην οποία έχει αποσταλεί η συσκευή θεωρεί ότι η συσκευή δεν καλύπτεται από τους όρους - προϋποθέσεις εγγύησης του κατασκευαστή, υπάρχει ελάχιστη χρέωση της αντιπροσωπείας ( ανάλογα με το εξουσιοδοτημένο τεχνικό τμήμα της αντιπροσωπείας) για τον έλεγχο της που ξεκινάει από τα 20,00 € + Φ.Π.Α. Για το προηγούμενο λόγο ο καταναλωτής θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός για να αποφύγει έξτρα χρεώσεις της αντιπροσωπείας για έλεγχο της συσκευής και μεταφορικών λόγω άσκοπης παραλαβής και αποστολής.

Τα έξοδα επιστροφής σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος δεν επιβαρύνουν την Εταιρεία.

Η Εταιρεία μας παραλαμβάνει προϊόντα μόνο από εταιρείες ταχυμεταφορών. Ο πελάτης κρατάει ως απόδειξη αποστολής το voucher από την εταιρία ταχυμεταφορών της επιλογής του.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν καλύπτεται από τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή ή το προϊόν - συσκευή δεν παρουσιάζει κάποια δυσλειτουργία σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή τα συνολικά έξοδα μεταφοράς αμφίδρομα (παραλαβής και αποστολής τόσο από και προς την αντιπροσωπεία όσο και από και προς την Εταιρεία μας) επιβαρύνουν τον πελάτη.

Αν δεν συμφωνείτε με τους παραπάνω όρους παρακαλούμε να μην ανοίξετε την συσκευασία σε περίπτωση που την έχετε παραλάβει να μας την επιστρέψετε για να σας καταβάλουμε τα χρήματα σας αλλιώς ισχύουν τα ως άνω.